ایده های پولساز تولید محتوا (neilpatel)

پنجشنبه 28 مرداد 1400
16:51
میلاد حیدری

شما می توانید از چیزی بیشتر از متن الهام بگیرید. گاهی اوقات یک عکس می تواند یک ایده را جرقه بزند. من فلیکر را دوست دارم ، اما گالری های فیس بوک نیز می توانند کار کنند.


61. مدیران تجاری و رهبران

رهبران تجاری تقریباً همیشه به موقعیت خود می رسند زیرا می دانند چگونه یک شرکت را اداره کنند و می دانند که مشتریان در صنعت به چه چیزهایی اهمیت می دهند. با مدیران و رهبرانی که در صنعت خود می شناسید صحبت کنید. به عنوان مثال ، مدیرعامل شرکت شما. آنها را به ناهار دعوت کنید و درباره آنچه در صنعت اتفاق می افتد بحث کنید. ایده ها جاری خواهند شد.


62. سازمانهای تنظیم کننده صنعت

برخی از صنایع بیش از صنایع دیگر تنظیم می شوند ، اما معمولاً مقرراتی وجود دارد که تقریباً در هر صنعتی مورد بحث قرار گیرد. یکی از مواردی که مشتریان به آن اهمیت می دهند این است که چگونه مقررات جدید بر آنها تأثیر می گذارد. کمی تحقیق کنید ، به روزرسانی های سازمان های نظارتی را دنبال کنید و در مورد آنچه اتفاق می افتد و چگونه بر مشتریان شما تأثیر می گذارد ، توضیح دهید.


63. فرمول های عنوان (مشابه عناوین مجله خودیاری)

گاهی اوقات می توانید با یک عنوان ساده یا فرمول عنوان شروع کنید و از آنجا کار کنید. این مانند عناوین مجله خودیاری است. همه آنها از فرمول های موفق پیروی می کنند. فقط شرایط خود را وارد کنید


30+ فرمول نهایی عنوان (بافر)

10 فرمول تیتر مطمئنی که کار می کند (Copyblogger)

سرقت این 15 فرمول عنوان (تخم مرغ دیوانه)

این پست را نیز بخوانید: آیا می توانید یک عنوان بهتر از این بنویسید؟

64. رویه ها و سیستم ها

به روش ها و سیستم های موجود در شرکت خود نگاه کنید. چیزی که متوجه خواهید شد این است که این سیستم ها می توانند پاسخ هایی را برای مشتریان شما ارائه دهند که چگونه می توانید جریان نقدینگی را ساده کنید؟


رویه ای برای آن وجود دارد


65. وب سایت های رقیب (به سوالاتی که بدون پاسخ می گذارند پاسخ دهید)

پیشتر اشاره کردم که صفحات متداول در وب سایت های رقیب منبع خوبی برای پاسخ به سوالات هستند. همچنین کل وب سایت رقیب خود را بررسی کنید. گذراندن این فرایند می تواند الهام بخش پرسش هایی باشد که آنها بی پاسخ می گذارند.


66. تبلیغات صنعت قدیمی

برخی از تبلیغات قدیمی را در شرکت خود جستجو کنید یا Google را برای تبلیغات قدیمی در صنعت خود جستجو کنید. شیوه فروش آنها در دهه های قبل احتمالاً متفاوت از امروز است و این می تواند به الهام بخشی از محتوا منجر شود. یا می توانید 10 تبلیغ خنده دار را جمع آوری کنید که مشتریان شما را مجذوب خود کند.


67. راهنمای صنعت قدیمی

به کتابچه های قدیمی صنعت نگاه کنید. به نظر می رسید آنها در آن زمان با طرح ها و جزئیات بسیار بهتر عمل می کردند. همه اینها فقط متن نبود این کتابچه های راهنما همچنین می توانند منجر به الهام شوند.


68. نقل قول ها و ضرب المثل های معروف

نقل قول در بین مردم محبوب است. ما آنها را در امضای ایمیل و روی دیوارهای دفتر خود داریم. به دنبال چند نقل قول جدید برای الهام بخشیدن به طور کلی باشید ، و غالباً از محتوا الهام خواهید گرفت.


نقل قول زیگزیلار


69. نظریه های معروف

آیا نظریه ای معروف در صنعت شما وجود دارد؟ شاید این یک قانون قدیمی باشد که همه از آن پیروی می کنند. ببینید آیا می توانید یک قانون جدید ایجاد کنید که بهتر از کاری است که همه در چند دهه گذشته انجام داده اند.


یا یک قضیه معروف از علم مانند قانون گرانش پیدا کنید و آن را در صنعت خود به کار بگیرید.


70. پایگاه های دانش نرم افزار صنعت

اطلاعات خوبی در پایگاه های دانش وجود دارد. آنها اغلب انجمن ها هستند ، اما در موارد دیگر مجموعه مقالاتی در مورد نحوه انجام کارها هستند. می توانید ایده های محتوا را از مقالات دریافت کنید. اما اگر یک انجمن نیز باشد ، می توانید ببینید مردم چه چیزی می پرسند که در پایگاه دانش یافت نمی شود. سپس می توانید پاسخ ها را ارائه دهید.


71. انجمن های پشتیبانی

ببینید آیا انجمن های پشتیبانی در صنعت شما وجود دارد یا خیر. وب سایت های رقیب خود را بررسی کنید یا در انجمن پشتیبانی خود جستجو کنید. سوالات را بیابید و پاسخ ها را ارائه دهید.


72. پشت صحنه

در دفتر یا محل کار شما چگونه است؟ خودتان همه چیز را گشت و گذار کنید. ممکن است وقتی از منطقه راحتی خود خارج شدید ، از آن الهام بگیرید. حتی می توانید با چند عکس و داستان ، پشت صحنه را به مشتریان خود نشان دهید.


73. چگونه ساخته شده است

به عقب برگردید و ببینید محصول/خدمات شما چگونه کار می کند. مردم دوست دارند ببینند کارها چگونه کار می کنند بنابراین روند کار را مستند کرده و برای مشتریان خود ارائه دهید.


74. نظرات مشتریان

آیا مشتریان برای شما نظر می دهند؟ ما اشاره کردیم که می توانید از خدمات مشتری استفاده کنید. اما اگر نظرات خود را از طریق ایمیل یا وب سایت خود دریافت می کنید ، منبع ایده خوبی برای محتوا است.


هر س questionsالی که مشتریان شما می پرسند می تواند منجر به محتوا شود ، اما به زبانی که مشتریان شما استفاده می کنند نیز توجه کنند. ممکن است با اصطلاحاتی که استفاده می کنید متفاوت باشد. همیشه از اصطلاحاتی که مشتریان شما در مورد صنعت و محصول شما صحبت می کنند استفاده کنید.


در تجارت کفش ، ما باید بفهمیم آیا مشتریان از کلمه "loafer" بیشتر یا کمتر از "slip-on" استفاده می کنند. ما در بررسی ها نگاه کردیم.


75. صفحه درباره شرکت شما

اغلب ، ما درگیر فعالیت های روزانه در شرکت خود می شویم. فراموش کردن تاریخ ، چشم انداز و رسالت آن آسان است. صفحه About را بررسی کنید و از بخشی از محتوا الهام بگیرید.


76. دزدکی حرکت کردن و پیش نمایش

آیا چیزی در شرکت شما پیش می آید که از آن هیجان زده هستید؟ کمی چشم انداز آینده را برای مشتریان خود ارائه دهید. می تواند فتنه ایجاد کند.


77. "شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ..." پیشنهادات مقاله

آیا t می خوانید

آیا او نشریات آنلاین محبوب مانند CNN و TIME را دوست دارد؟ اکثر این سایت ها در حال حاضر پیشنهادات "ممکن است شما هم دوست داشته باشید ..." را دارند. اینها را بررسی کنید تا تولید محتوا ببینید ناشران چه چیزی را تبلیغ می کنند. معمولاً ، آنها محبوب ترین یا مهمترین مطالب خود را تبلیغ می کنند ، که می تواند سرنخ هایی باشد برای آنچه مردم در حال حاضر در صنعت شما به آن علاقه دارند.

داستانهای تبلیغاتی بیشتر

78. ثبت نام و خبرنامه های ایمیل رقبا
من خبرنامه های ایمیل صنعت را در بالا ذکر کردم ، اما اکنون به خبرنامه های رقیب نگاه کنید. به طور خاص ، به فرم های ثبت نام نگاه کنید. ببینید رقابت در قبال ثبت نام چه چیزی ارائه می دهد. اگر راهنما یا کتاب الکترونیکی است ، می توانید شرط بندی کنید که مهم است ، بنابراین ممکن است بخواهید چیزی مشابه (یا حتی بهتر) ایجاد کنید.

79. قبل و بعد از تحولات
آیا چیزی در شرکت یا صنعت شما تغییر کرده است؟ این تغییر می تواند یک داستان جذاب را ایجاد کند.

80. تصمیمات دشوار
سخت ترین تصمیماتی که مشتریان شما در صنعت شما با آن روبرو هستند چیست؟ چند مورد از این موارد را بیابید و در مورد نحوه تصمیم گیری مشتریان خود برای آنها بحث کنید.

81. موقعیت های ظاهراً آشکار (آیا می توانید در مورد مکالمه بنویسید؟)
فرض کنید همه در مورد مزایای پیاده روی تا محل کار هر روز صحبت می کنند. بدیهی است که مفید است ، اما اگر به عکس آن نگاه کنید ، چه؟ شاید پیاده روی هر روز سر کار سالم نباشد. شاید دوچرخه بهتر باشه ببینید آیا می توانید برخی از شیوه های رایج را خنثی کنید.

82. اسطوره های صنعت
به مواردی توجه کنید که مشتریان شما معتقدند نباید آنها را باور کنند. چنین محتوایی می تواند خوب باشد ، اما مطمئن شوید که با تحقیق و مثال آماده شده اید.

83. بازی ها
بازیها درسهای بی وقت ارائه می دهند. احتمالاً می توانید از بازی انحصار یا زندگی الهام بگیرید.

بازی های تخته ای

84. ورزش
ورزش یکی دیگر از زمینه هایی است که درس های ارزشمندی را ارائه می دهد. انجام یک ورزش به شما چیزهای زیادی در زندگی می آموزد. در مورد من ، من پست هایی نوشته ام که درسهایی را که در هنگام گلف آموخته ام ، ارجاع می دهد.

85. مدیتیشن
وقتی ذهن شما بر زمان حال متمرکز است ، می توانید به چیزهای جدید فکر کنید ، چیزهایی که قبلاً به آنها فکر نمی کردید. این می تواند منجر به الهام شود.

86. خود را برای چیزی به چالش بکشید
کاری که می خواهید انجام دهید چیست؟ خودتان را به چالش بکشید تا اکنون این کار را انجام دهید. تجربه را برای یک محتوا مستند کنید.

87. رویدادهای تغییر دهنده زندگی
مواردی که زندگی شما را تغییر می دهد می تواند محتواهای عالی را ایجاد کند. مردم داستانهای الهام بخش را دوست دارند. حتی اگر اتفاق منفی رخ دهد ، گفتن داستان شما می تواند به دیگران کمک کند تا شرایط مشابهی را تجربه کنند.

و لازم نیست که مربوط به شما باشد. این می تواند چیزی باشد که خوانده اید یا چیزی که یک دوست تجربه کرده است.

88. نظرات شخصی شما
به ابزاری که اخیراً استفاده کرده اید یا به مدت طولانی از آن استفاده می کنید نگاه کنید. یک نقد درباره آن بنویسید. در صورت امکان بر مشتریان خود تمرکز کنید. اگر مواردی که مرور کرده اید به آنها کمک نمی کند ، پس چیزی را که می تواند به شما کمک کند و افکار شما را ارائه دهد ، در دست بگیرید.

89. تعطیلات
من می دانم که شما با این یکی همراه خواهید بود. برخی از بهترین ایده هایی که برای پست های وبلاگ داشتم زمانی به دست آمد که در تعطیلات بودم. حضور در مکان جدید می تواند انگیزه ای برای شما ایجاد کند. و وقتی مغز شما استراحت می کند ، وقتی مشغول تمام وقت مشغول کار هستید شفاف تر از آنچه فکر می کنید فکر می کنید.

[ بازدید : 24 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به bestit است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت aramblog.ir
ساخت وبلاگ
خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]