چگونه راه اندازی فروشگاه اینترنتی را انجام دهیم؟

سه شنبه 25 آذر 1399
22:04
میلاد حیدری

این درست است ، اما آنچه آنها متوجه نیستند این است که "طول عمر" هر مشتری کوتاه است.


شما ممکن است امروز 100 مشتری داشته باشید ، اما این 100 مشتری در عرض 3 ماه جابجا خواهند شد - و دیگر هرگز برنخواهند گشت.


در حالی که سایر فروشگاه های تجارت الکترونیکی قادر به حفظ مشتری و فروش به مشتریان فعلی خود خواهند بود ، اما این یک داستان متفاوت برای شما است.


برای مقیاس بخشیدن به تجارت خود ، باید هزینه های تهاجمی خود را صرف تبلیغات و سایر اشکال بازاریابی کنید.


شما می توانید در یک حلقه بی پایان جذب مشتری گیر کنید. و پس از توقف ، فروش شما نیز کاهش می یابد.


فکر کاملاً ترسناکی ، درست است؟


خوب ، قبل از رفتن به بخش بعدی ، در اینجا یک خلاصه سریع آورده شده است:


طاقچه های بی سود به طور معمول با محصولات ارزان قیمت همراه هستند ، یک وفاداری از مارک تجاری را برانگیخته ، محبوبیت آنها افزایش نمی یابد یا ماندگاری مشتری ندارند.


از طرف دیگر ، طاقچه های سودآور با محصولات گرانتری همراه هستند ، وفاداری به برند را بر نمی انگیزند ، محبوبیت آنها افزایش می یابد و طول عمر مشتری دارند.


یک چیز نهایی:


من توصیه می کنم کورکورانه به جایی که کاملاً درباره آن چیزی نمی دانید وارد نشوید.


اگر طرحی متناسب با معیارهای فوق پیدا کردید اما برای شما جدید است ، وقت خود را صرف انجام تحقیقات بازار کنید.


در پایان روز ، هرچه درک بیشتری از رقبا و نحوه عملکرد این صنعت یا صنعت داشته باشید ، شانس شما برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین موفق بیشتر است.


مرحله 2: از بین بردن محصولات یا نگه داشتن محصولات خود یکی را انتخاب کنید.

مرحله بعدی در راه اندازی یک تجارت آنلاین؟ تصمیم گیری درباره اینکه آیا می خواهید محصولات خود را رها کنید یا محصولات خود را در دست بگیرید!


Dropshipping بسیار محبوب شده است ، اما مانند هر چیز دیگری ، این مجموعه با چالش های خاص خود همراه است.


در این بخش ، شما را با نکات مثبت و منفی dropshipping در مقابل نگه داشتن محصولات خود آشنا می کنم تا بتوانید در مورد بهترین انتخاب برای خود تصمیم آگاهانه بگیرید.


بیایید با dropshipping شروع کنیم.


نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین با Dropshipping

تصویر از Linkedin.com.


از برخی جهات ، dropshipping می تواند مانند هک نهایی فروشگاه تجارت الکترونیک باشد.


شما موجودی ندارید ، به این معنی:


برای خرید اقلام خود نیازی به سرمایه ندارید

می توانید موارد بیشتری را در فروشگاه تجارت الکترونیکی خود لیست کنید ، در معرض خطر صفر

بدون هزینه انبارداری

بدون فعالیت چیدن و بسته بندی

در واقع ، dropshipping زمینه بازی را افزایش می دهد.


با dropshipping ، تقریباً هرکسی می تواند وارد تجارت الکترونیکی شود.


حتی پسری که خیلی برای شکستن از زیرزمین والدینش شکست.


حتی دبیرستانی که هنوز کمک هزینه خود را از مادر و پدر می گیرد.


هر کسی.


اما در اینجا موارد نه چندان خوبی در مورد dropshipping آورده شده است:


اول ، شما کنترل صحیحی بر تحقق دارید.


مطمئناً ایده بلند کردن پا در حالی که یک شرکت شخص ثالث از تحقق شما مراقبت می کند بسیار فریبنده است.


relaxing-anim.gif

تصویر از طریق: giphy.com


اما مشکل اینجاست.


هنگامی که آنها پیچ و مهره می زنند (و در برخی مواقع این کار را خواهند کرد) ، مشتریان شما انگشتان شما را نشان خواهند داد.


برای فروشگاه های تجارت الکترونیکی که کارهای داخلی را انجام می دهند ، به راحتی کافی است عذرخواهی کنید ، مشکل را برطرف کرده و ادامه دهید.


اما رهاکنندگان که باید با تولیدکنندگانی که در شهر دیگری هستند یا حتی قاره ارتباط برقرار کنند ...


واضح است که به همین آسانی نیست.


علاوه بر این ، بازده محصول نیز مشکل ساز است.


اکثر فروشندگان AliExpress (که محبوب ترین پلتفرم dropshipping موجود در آن است) بازدهی ندارند.


و حتی اگر آنها این کار را انجام دهند ، یک ابدیت طول می کشد تا شما محصول معیوب مشتری خود را به تولید کننده بفرستید ، جایگزین آن را از او بگیرید و این را برای مشتری خود حمل کنید.


بنابراین شما دو گزینه دارید:



1. در سیاست فروشگاه خود بگویید که به هیچ وجه از بازده سرگرم نشوید


2. اجازه می دهد بازده و جذب هزینه.


اگر با بودجه محدود کار خود را شروع می کنید ، ممکن است وسوسه شوید که به طور کلی بازدهی nix داشته باشید.


اما این کار را نکن بد


شما یک مارک جدید هستید که هیچ کس در مورد آن چیزی نشنیده است راه اندازی فروشگاه اینترنتی و باید اعتماد خود را با مشتریان خود جلب کنید.


وفاداری به مارک هنگام شروع یک تجارت آنلاین

تصویر از طریق: mission3media.com


بنابراین اگر سیاست سختگیری در زمینه عدم بازگشت داشته باشید ، احتمالاً مشتریان احتمالی شما را از خرید در فروشگاه شما منصرف می کند.


به راهنمای رایگان ما دسترسی پیدا کنید: 5 راه برای تقویت خط پایین با Bold Upsell.

آنچه توصیه می کنم در اینجا است:


پیشنهادات برمی گردد ، اما فقط برای موارد معیوب و بیان کنید که برای واجد شرایط بودن کالا باید در مدت زمان کوتاه تری (شاید 7 روز؟) برای شما ارسال شود.


در همان زمان ، بازدهی را که دریافت می کنید ثبت کنید.


اگر یک تولید کننده به طور مداوم محصولات معیوب را ارسال می کند ، کار با آنها را متوقف کنید و به جای آن به دنبال تولید کننده دیگری باشید.


خوب ، به آخرین ضرر dropshipping - عدم وجود مارک تجاری.


بنابراین این چیزی است:


می توانید از تأمین کننده خود بخواهید که هیچ نوع مواد تبلیغاتی را در داخل بسته هایی که برای مشتریان شما ارسال می کنند ، درج نکند ، که این امر باعث می شود که خرید شما کمتر مشخص باشد.


اما به احتمال زیاد نمی توانید آنها را وادار کنید که از هر نوع بسته بندی سفارشی با نام یا نشان شرکت خود استفاده کنند.


این بدان معناست که مشتریان شما بهترین تجربه جعبه گشایی را نخواهند داشت.


در واقع ، آنها دوباره

یک جعبه بدون شرح را با چند برچسب حمل و نقل که به آن چسبیده است تحویل دهید.


هیچ چیزی روی جعبه یا داخل جعبه وجود نخواهد داشت تا نشان دهد از فروشگاه شما است.


اگر فقط می خواهید از تجارت الکترونیکی سریع بهره مند شوید ، خوب است.


اما اگر می خواهید یک مارک تجاری بسازید ، این یک سد اصلی است.


ممکن است بتوانید تأمین کنندگان خود را مجبور کنید مواد خود را در جعبه قرار دهند ، اما این امر نادر است و احتمالاً هزینه زیادی برای شما خواهد داشت.


اکنون - ما تمام مواردی را که باید در مورد dropshipping بدانیم را پوشش داده ایم ، بنابراین بیایید به سمت نگهداری محصولات خود برویم.


معایب آن واضح است:


خرید موجودی هزینه دارد

ذخیره موجودی هزینه زیادی دارد

چیدن و بسته بندی به زمان و / یا هزینه نیاز دارد

اساساً نگه داشتن محصولات خود گران تر و درد بزرگی است.


با dropshipping می توانید جنبه های خاصی از تجارت الکترونیکی را به خارج از کشور برسانید.


اما هنگامی که محصولات خود را در دست دارید ، مسئول همه چیز هستید و قطعات بیشتری از این پازل وجود دارد که باید جمع شوند.


از جنبه روشن ، مزایای نگهداری محصولات شخصی بسیار جالب است:


ابتدا باید مطمئن شوید که تجربه مشتری شما عالی است.


در اینجا مهم است که چرا این مهم است:


آمار نشان می دهد که اکثر مشتریان ناراضی در واقع به شما نمی گویند که ناراضی هستند - آنها فقط فراموشی می شوند و دیگر هرگز فروشگاه شما را تحت نظارت نمی گیرند.


بازخورد مشتری - آمار

تصویر از HelpScout.net.


اگر فقط به اندازه کافی برای گذران زندگی تلاش می کنید ، بدون اینکه متوجه شوید ، نرخ حفظ مشتری (و درآمد!) خود را صدمه می زنید.


برای اطمینان از اینکه شما ناخواسته این درآمد را از تخلیه خارج نمی کنید ، باید زمان خدمات مشتری را افزایش دهید.


داشتند صحبت می کردند…


زمان تحویل کوتاه تر

بسته بندی خوب طراحی شده

دانستن محصولات خود در داخل و خارج

و البته رفع مشکلات به محض بروز.


هنوز قانع نشده اید؟


این را در نظر بگیرید:


وقتی حرف را می زنید ، مشتریان تمایل دارند بیشتر در مورد آن صحبت کنند.


شکایت-رسانه های اجتماعی

تصویر از HelpScout.net.


چه کسی وضعیت فیس بوک عصبانی را ارسال نکرده است یا از دوست خود در مورد مشاغلی که خدمات مشتری ضعیفی داشته باشد شکایت نکرده است؟


به دلایل اشتباه نمی خواهید در مورد شما صحبت شود ، بنابراین مطمئن شوید که تجربه مشتری خود را ناخن زده اید.


دومین مزیت نگهداری محصولات خود حاشیه سود بهتر است.


[ بازدید : 29 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به bestit است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت aramblog.ir
ساخت وبلاگ
خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]