سه خطر اصلی برای کسب و کار اینترنتی (و آنچه می توانید در مورد آنها انجام دهید)

شنبه 27 شهريور 1400
22:04
میلاد حیدری

مدیرعامل و بنیانگذار CyberFortress ؛ ایجاد نوع جدیدی از بیمه قطع درآمد که برای مشاغل تجارت الکترونیک طراحی شده است.


صاحبان مشاغل کوچک

GETTY

هیچ شغلی بدون ریسک نیست (و اگر از آن بیزار بودید ، احتمالاً صاحب یک کسب و کار نبودید). تجارت الکترونیکی می تواند خطرات خاص خود را داشته باشد که همتایان آجر و ملات آن لزوماً ندارند. تهدیدهای مربوط به درآمد و شهرت می تواند تأثیرات ماندگاری داشته باشد ، اما خوشبختانه اقدامات عملی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری یا کاهش خطر انجام دهید.


در اینجا برخی از خطرات کلیدی که باید در مورد آنها بدانید و آنچه می توانید در مورد آنها انجام دهید ذکر شده است:


1. خطرات امنیتی آنلاین


ترویج شد





چه تهدیدهای امنیتی آنلاین برای مشاغل تجارت الکترونیک وجود دارد؟ پاسخ زیادی است. در حقیقت ، خطرات امنیتی می توانند بخش مهمی از ریسک مالی شما را در راه اندازی یک تجارت آنلاین تشکیل دهند.


برای شروع ، خطرات هکرها وجود دارد که احتمالاً همه آنها را می شناسند. هر هکر ممکن است مجموعه ای از طرح های بد خود را در زمینه تجارت الکترونیک داشته باشد ، خواه به داده ها برای فروش دسترسی داشته باشند ، یا اطلاعات پرداخت را سرقت کنند ، یا وب سایت شما را باج کنند (از طریق نرم افزار مخرب "باج افزار") یا نصب بدافزار "فقط به این دلیل".


نقض داده ها به تنهایی می تواند به میلیون ها دلار برسد ، در حالی که ، البته ، آسیب به اعتبار ممکن است غیرقابل اندازه گیری باشد. چگونه به مشتری توضیح می دهید که چرا شخصی به عنوان مثال از اطلاعات کارت اعتباری خود مطلع شده است؟


بیشتر برای شما

داستان داخلی بنیانگذاران میلیاردر Robinhood ، گاوچران های بچه گانه و کوسه های وال استریت که از آنها تغذیه می کنند

با بنیانگذاران 24 ساله مارک لباس و مایو چند میلیون دلاری آشنا شوید ، 437

Shopify را به سبد خرید خود اضافه نکنید

با پیشرفت تکنولوژی ، هکرها نیز پیچیده تر می شوند. در حالی که هرگز نمی توانید به طور قطعی بدانید که از وقوع یک حادثه امنیتی به طور کامل جلوگیری می کنید ، اما می توانید در مورد کاهش خطرات امنیتی پیشقدم باشید. به عنوان مثال ، می توانید:


• اجرای سیاست های امنیتی قوی ، از جمله نیاز به گذرواژه های قوی و محدود کردن نحوه استفاده از وسایل کار.


• اطمینان حاصل کنید که همه دستگاه ها با نرم افزار آنتی ویروس ، فایروال و سایر پروتکل های امنیتی مناسب محافظت می شوند.


• به اعضای تیم در مورد خطرات امنیتی ، از جمله نحوه تلاش فیشینگ ، آموزش دهید.


• فقط اطلاعات مشتری را که واقعاً به آن نیاز دارید ذخیره کنید. از ذخیره مواردی مانند جزئیات پرداخت در محل خودداری کنید.


• اطمینان حاصل کنید که سایت شما از جمله به روز رسانی نرم افزار به روز است.


• از داده های سایت خود پشتیبان گیری کنید (در هر صورت).


2. خطر خرابی وب سایت


تصور کنید دوشنبه سایبری است. شما زمان و تلاش زیادی برای آماده سازی سایت خود برای فروش گذاشته اید. شما برای بازاریابی پول خرج کرده اید و تصاویر و بنرهای جالب جدیدی تهیه کرده اید.


سپس ناگهان سایت شما از کار می افتد.


در یکی از شلوغ ترین روزهای فروش سال ، اکنون قادر به فروش نیستید زیرا مشتریان نمی توانند به وب سایت شما دسترسی داشته باشند. برای بسیاری از صاحبان فروشگاه های تجارت الکترونیک ، این نوع سناریو یک فاجعه مطلق خواهد بود و بخش قابل توجهی از درآمد سالانه آنها را می گیرد.


چندین دلیل احتمالی خرابی وب سایت وجود دارد. سرویس میزبانی شما ممکن است دچار نقص فنی شود یا سروری که در آن میزبانی می کنید با افزایش ترافیک کنار نیاید. یا شاید نرم افزاری که به وب سایت شما متصل شده است ، مانند یک افزونه ، خراب شده و وب سایت را با آن از بین می برد.


در هر صورت ، زمان خرابی یک خطر بسیار واقعی برای فروشگاه های تجارت الکترونیک است. پس از همه ، مدل کسب و کار شما برای ایجاد فروش متکی به یک وب سایت فعال است. گاهی اوقات خرابی به دلیل یک وضعیت ناگوار ناگوار است ، اما مواردی وجود دارد که می توانید برای کاهش یا کاهش خطر خود انجام دهید:


• در مورد راه حل میزبانی که استفاده می کنید بسیار سخت گیر باشید. به دنبال یک میزبان مطمئن با درصد زمان بسیار بالا و سیاست هایی باشید که اجازه نمی دهد سرورها بیش از حد بارگیری شوند. در صورت افزایش ترافیک ، سایت خود را دوبار بررسی کنید.


• در مورد راه حل های نرم افزاری (مانند افزونه ها یا افزونه ها) که استفاده می کنید به همان اندازه گزیننده باشید. به دنبال نرم افزاری باشید که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد ، به خوبی بررسی شده و مرتباً به روز می شود.


• وب سایت خود را به روز نگه دارید. اگر به روزرسانی های لازم انجام نشده باشد ، گاهی اوقات خرابی رخ می دهد.


• در صورت خرابی اجتناب ناپذیر از خود محافظت مالی کنید. بیمه نامه سایبری می تواند به شما اطمینان دهد که پایین آمدن آنقدر از نظر مالی به شما ضربه نمی زند. (تعدادی از شرکتها ، از جمله خود من ، بیمه مشاغل تجارت الکترونیک را ارائه می دهند.)


3. وقفه در ترافیک وب سایت


زمان خرابی یکی از مسائلی است که ترافیک وب سایت را مختل می کند ، اما سایت های تجارت الکترونیک نیز در برابر تغییرات الگوریتم آسیب پذیر هستند ، که ممکن است باعث شود ترافیک کمتری برای شما ایجاد شود. به عنوان مثال ، تغییرات الگوریتم گوگل باعث شده است که وب سایت ها در صورت عدم رعایت الزامات جدید ، جریمه شوند و رتبه جستجوی خود را از دست بدهند.


اگر یک دهه پیش از شیوه های معمول SEO پیروی می کردید ، ممکن بود به "پر کردن کلمات کلیدی" بپردازید ، جایی که صاحبان وب سایت ها سعی می کردند با قرار دادن کلمات کلیدی در موتورهای جستجو بازی کنند. این امر منجر به ایجاد وب سایت های بی کیفیت شد که الزاماً آنچه را که مردم به دنبال آن بودند ارائه نمی داد ، بنابراین گوگل وارد عمل شد و محتوای کلمات کلیدی را مجازات کرد.


ممکن است شما کاری انجام ندهید الف


[ بازدید : 12 ]

ادامه مطلب

ایده های پولساز تولید محتوا (neilpatel)

پنجشنبه 28 مرداد 1400
16:51
میلاد حیدری

شما می توانید از چیزی بیشتر از متن الهام بگیرید. گاهی اوقات یک عکس می تواند یک ایده را جرقه بزند. من فلیکر را دوست دارم ، اما گالری های فیس بوک نیز می توانند کار کنند.


61. مدیران تجاری و رهبران

رهبران تجاری تقریباً همیشه به موقعیت خود می رسند زیرا می دانند چگونه یک شرکت را اداره کنند و می دانند که مشتریان در صنعت به چه چیزهایی اهمیت می دهند. با مدیران و رهبرانی که در صنعت خود می شناسید صحبت کنید. به عنوان مثال ، مدیرعامل شرکت شما. آنها را به ناهار دعوت کنید و درباره آنچه در صنعت اتفاق می افتد بحث کنید. ایده ها جاری خواهند شد.


62. سازمانهای تنظیم کننده صنعت

برخی از صنایع بیش از صنایع دیگر تنظیم می شوند ، اما معمولاً مقرراتی وجود دارد که تقریباً در هر صنعتی مورد بحث قرار گیرد. یکی از مواردی که مشتریان به آن اهمیت می دهند این است که چگونه مقررات جدید بر آنها تأثیر می گذارد. کمی تحقیق کنید ، به روزرسانی های سازمان های نظارتی را دنبال کنید و در مورد آنچه اتفاق می افتد و چگونه بر مشتریان شما تأثیر می گذارد ، توضیح دهید.


63. فرمول های عنوان (مشابه عناوین مجله خودیاری)

گاهی اوقات می توانید با یک عنوان ساده یا فرمول عنوان شروع کنید و از آنجا کار کنید. این مانند عناوین مجله خودیاری است. همه آنها از فرمول های موفق پیروی می کنند. فقط شرایط خود را وارد کنید


30+ فرمول نهایی عنوان (بافر)

10 فرمول تیتر مطمئنی که کار می کند (Copyblogger)

سرقت این 15 فرمول عنوان (تخم مرغ دیوانه)

این پست را نیز بخوانید: آیا می توانید یک عنوان بهتر از این بنویسید؟

64. رویه ها و سیستم ها

به روش ها و سیستم های موجود در شرکت خود نگاه کنید. چیزی که متوجه خواهید شد این است که این سیستم ها می توانند پاسخ هایی را برای مشتریان شما ارائه دهند که چگونه می توانید جریان نقدینگی را ساده کنید؟


رویه ای برای آن وجود دارد


65. وب سایت های رقیب (به سوالاتی که بدون پاسخ می گذارند پاسخ دهید)

پیشتر اشاره کردم که صفحات متداول در وب سایت های رقیب منبع خوبی برای پاسخ به سوالات هستند. همچنین کل وب سایت رقیب خود را بررسی کنید. گذراندن این فرایند می تواند الهام بخش پرسش هایی باشد که آنها بی پاسخ می گذارند.


66. تبلیغات صنعت قدیمی

برخی از تبلیغات قدیمی را در شرکت خود جستجو کنید یا Google را برای تبلیغات قدیمی در صنعت خود جستجو کنید. شیوه فروش آنها در دهه های قبل احتمالاً متفاوت از امروز است و این می تواند به الهام بخشی از محتوا منجر شود. یا می توانید 10 تبلیغ خنده دار را جمع آوری کنید که مشتریان شما را مجذوب خود کند.


67. راهنمای صنعت قدیمی

به کتابچه های قدیمی صنعت نگاه کنید. به نظر می رسید آنها در آن زمان با طرح ها و جزئیات بسیار بهتر عمل می کردند. همه اینها فقط متن نبود این کتابچه های راهنما همچنین می توانند منجر به الهام شوند.


68. نقل قول ها و ضرب المثل های معروف

نقل قول در بین مردم محبوب است. ما آنها را در امضای ایمیل و روی دیوارهای دفتر خود داریم. به دنبال چند نقل قول جدید برای الهام بخشیدن به طور کلی باشید ، و غالباً از محتوا الهام خواهید گرفت.


نقل قول زیگزیلار


69. نظریه های معروف

آیا نظریه ای معروف در صنعت شما وجود دارد؟ شاید این یک قانون قدیمی باشد که همه از آن پیروی می کنند. ببینید آیا می توانید یک قانون جدید ایجاد کنید که بهتر از کاری است که همه در چند دهه گذشته انجام داده اند.


یا یک قضیه معروف از علم مانند قانون گرانش پیدا کنید و آن را در صنعت خود به کار بگیرید.


70. پایگاه های دانش نرم افزار صنعت

اطلاعات خوبی در پایگاه های دانش وجود دارد. آنها اغلب انجمن ها هستند ، اما در موارد دیگر مجموعه مقالاتی در مورد نحوه انجام کارها هستند. می توانید ایده های محتوا را از مقالات دریافت کنید. اما اگر یک انجمن نیز باشد ، می توانید ببینید مردم چه چیزی می پرسند که در پایگاه دانش یافت نمی شود. سپس می توانید پاسخ ها را ارائه دهید.


71. انجمن های پشتیبانی

ببینید آیا انجمن های پشتیبانی در صنعت شما وجود دارد یا خیر. وب سایت های رقیب خود را بررسی کنید یا در انجمن پشتیبانی خود جستجو کنید. سوالات را بیابید و پاسخ ها را ارائه دهید.


72. پشت صحنه

در دفتر یا محل کار شما چگونه است؟ خودتان همه چیز را گشت و گذار کنید. ممکن است وقتی از منطقه راحتی خود خارج شدید ، از آن الهام بگیرید. حتی می توانید با چند عکس و داستان ، پشت صحنه را به مشتریان خود نشان دهید.


73. چگونه ساخته شده است

به عقب برگردید و ببینید محصول/خدمات شما چگونه کار می کند. مردم دوست دارند ببینند کارها چگونه کار می کنند بنابراین روند کار را مستند کرده و برای مشتریان خود ارائه دهید.


74. نظرات مشتریان

آیا مشتریان برای شما نظر می دهند؟ ما اشاره کردیم که می توانید از خدمات مشتری استفاده کنید. اما اگر نظرات خود را از طریق ایمیل یا وب سایت خود دریافت می کنید ، منبع ایده خوبی برای محتوا است.


هر س questionsالی که مشتریان شما می پرسند می تواند منجر به محتوا شود ، اما به زبانی که مشتریان شما استفاده می کنند نیز توجه کنند. ممکن است با اصطلاحاتی که استفاده می کنید متفاوت باشد. همیشه از اصطلاحاتی که مشتریان شما در مورد صنعت و محصول شما صحبت می کنند استفاده کنید.


در تجارت کفش ، ما باید بفهمیم آیا مشتریان از کلمه "loafer" بیشتر یا کمتر از "slip-on" استفاده می کنند. ما در بررسی ها نگاه کردیم.


75. صفحه درباره شرکت شما

اغلب ، ما درگیر فعالیت های روزانه در شرکت خود می شویم. فراموش کردن تاریخ ، چشم انداز و رسالت آن آسان است. صفحه About را بررسی کنید و از بخشی از محتوا الهام بگیرید.


76. دزدکی حرکت کردن و پیش نمایش

آیا چیزی در شرکت شما پیش می آید که از آن هیجان زده هستید؟ کمی چشم انداز آینده را برای مشتریان خود ارائه دهید. می تواند فتنه ایجاد کند.


77. "شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ..." پیشنهادات مقاله

آیا t می خوانید


[ بازدید : 24 ]

ادامه مطلب

نحوه طراحی سایت وکالت برای وکلا

سه شنبه 5 مرداد 1400
10:51
میلاد حیدری

اگرچه ممکن است استفاده از تصاویر واضح و باکیفیت کاملاً واضح به نظر برسد ، اما وقتی طراحی سایت وکالت که صحبت از عکس ها می شود کمتر مورد توجه قرار می گیرد (اما به همان اندازه مهم): اندازه آنها. استفاده بیش از حد از عکس های با کیفیت بالاتر می تواند سرعت وب سایت شما را کم کند ، که این می تواند برای شما هزینه زیادی داشته باشد.

گوگل می گوید همه مشاغل باید به عنوان محرک رشد به دنبال سرعت سایت موبایل باشند. یک تجربه کند تلفن همراه مشتریان را از خود دور می کند ، در حالی که یک تجربه سریع تلفن همراه می تواند به جذب و نگهداری آنها کمک کند. شما می توانید سرعت سایت وب سایت دفاتر حقوقی خود را با ابزار Google's Test My Site بررسی کنید.


تصاویر خود را تا جایی که ممکن است کوچک نگه دارید بدون اینکه کیفیت را کاهش دهید گزینه های زیادی برای بهینه سازی تصویر وجود دارد ، اما بهتر است این کار ساده باشد: تصاویر را به اندازه مورد نیاز بارگذاری کنید و کیفیت تصویر را به پایین ترین سطح ممکن کاهش دهید بدون اینکه متوجه تغییر شوید.


آیا می توانید از وب سایت خود در دستگاه تلفن همراه استفاده کنید؟

در نوامبر 2016 ، استفاده از تلفن همراه و رایانه لوحی از وب برای اولین بار در تاریخ از استفاده دسک تاپ بیشتر شد و روند تا امروز ادامه دارد. حتی اگر آمار وب سایت شرکت حقوقی شما نشان دهد که کاربران بیشتری روی دسک تاپ دارید ، Google از سازگار بودن با موبایل به عنوان یکی از سیگنال های اصلی برای رتبه بندی در نتایج جستجو در هر سیستم عامل استفاده می کند. بنابراین ، حتی اگر مشتری های شما تجربه دسک تاپ را ترجیح دهند ، بهبود نحوه نمایش سایت شما در یک دستگاه تلفن همراه به آنها کمک می کند شما را پیدا کنند.


از آنجا که اندازه صفحه نمایش برای دستگاه های تلفن همراه بسیار کوچکتر است ، محتوای شما باید از یک جریان منطقی از موضوعات و سازمان پیروی کند. همچنین باید از مقیاس تصاویر خود در ارائه بسیار کوچکتر اطمینان حاصل کنید. در زیر مثالی از روش ساده برای ارائه طراحی سایت موبایل شرکت حقوقی شما آورده شده است.


نمونه کلیو از یک طرح بندی موثر برای طراحی وب سایت تلفن همراه یک شرکت حقوقی


 


آیا وب سایت شما قابل دسترسی است؟

دسترسی به اشکال مختلف وجود دارد و داشتن یک وب سایت قابل دسترسی برای برقراری ارتباط با هر مشتری و مشتری کلیدی است. روش های فنی وجود دارد که وب سایت شما را برای افراد کم بینا که ممکن است از خواننده صفحه نمایش استفاده می کنند و یا افراد دارای نگرانی در زمینه تحرک که ممکن است از گزینه های جایگزین ماوس استفاده کنند ، در دسترس قرار دهد. همچنین می توانید انتخاب های خاصی در طراحی داشته باشید ، مانند بررسی کنتراست رنگ متن خود در مقابل پس زمینه یک صفحه یا در نظر گرفتن رنگ برای کسانی که کور رنگ هستند.


ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای ارزیابی قابلیت دسترسی به طراحی وب سایت برای شرکت های حقوقی استفاده کنید. یک مکان خوب برای شروع خاموش کردن سبک طراحی وب سایت است. این کار به طور عمده متن را پشت سر می گذارد ، بنابراین به راحتی خواهید دید که آیا اطلاعات سایت خود را به درستی مرتب کرده اید یا نه.


اگر با کد وب سایت شرکت حقوقی خود راحت هستید ، می توانید پیوند پرونده CSS خود را حذف کنید. اگر نمی دانید این به چه معناست ، پسوندی مانند غیرفعال کردن-html را امتحان کنید که به شما امکان می دهد قسمتهای مختلف کد سایت خود را خاموش کرده و برای دیدن آنچه که پشت سر گذاشته شده تازه کنید.


در اینجا نگاهی به یک وب سایت با یک ظاهر طراحی شده اند:


نمونه کلیو از طراحی وب سایت با یک ظاهر طراحی شده


و اینجا همان سایت بدون یک ظاهر طراحی شده است:


نمونه کلیو از طرح وب سایت بدون یک ظاهر طراحی شده


اگر این کار را با وب سایت دفاتر حقوقی خود انجام دادید ، بررسی کنید که آیا عناوین منطقی هستند یا خیر و آیا اطلاعاتی به طور کامل از بین رفته است. ممکن است متنی در تصاویر گنجانده شده باشد که در هیچ جای دیگری نشان داده نشود - برای وب سایت های قابل دسترسی ، نه قطعی.


SEO شرکت حقوقی: کلید هدایت ترافیک به وب سایت دفتر حقوقی شماست

متأسفانه ، فقط داشتن یک وب سایت دفاتر حقوقی کافی نیست - شما به افرادی نیاز دارید که به راحتی بتوانند آن را به صورت آنلاین پیدا کنند تا بتوانند شرکت شما را پیدا کنند (و درنهایت مشتریان جدیدی بیاورند). کلید اطمینان از اینکه صفحه وب شما هنگام جستجوی مشتریان بالقوه نشان داده می شود ، شرکت حقوقی SEO است.


سئو یک هنر پیچیده است ، اما در هسته اصلی آن ، رانندگی با مراجعه به وب سایت دفاتر حقوقی شما با بهبود موقعیت سایت در نتایج موتور جستجو است. اساساً ، موسسه حقوقی SEO به معنای استفاده از استراتژی هایی برای اطمینان از رتبه بندی مناسب سایت شما در موتورهای جستجو است و یافتن آن آسان است.


پنج مرحله اساسی برای SEO شرکت حقوقی عبارتند از:

مطالب عالی بنویسید.

آن محتوا را برای کلمات کلیدی بهینه کنید.

محتوای سایت خود را از طریق اینترنت تبلیغ کنید.

اعتبار آنلاین شرکت حقوقی خود را ایجاد و حفظ کنید.

در بالای موضوعات فنی باشید.

در حالی که شما به طور قطع می توانید به تنهایی از طریق SEO شرکت حقوقی مقابله کنید (راهنمای ما جزئیات بیشتری در مورد نحوه کار ارائه می دهد) ، شما همچنین می توانید یک متخصص SEO استخدام کنید. سئو می تواند بسیار وقت گیر باشد و به طور مداوم تکامل می یابد - بنابراین سرمایه گذاری در یک متخصص می تواند در درازمدت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما شود ، به شرطی که بدانید هنگام استخدام کارشناس سئو شرکت حقوقی چه باید بپرسید.


3 نکته در زمینه نوشتن متن برای وب سایت شرکت حقوقی شما

گرچه مهم است که وب سایت دفتر حقوقی شما عالی به نظر برسد ، همچنین خواندن و جذاب بودن وب سایت شما بسیار مهم است. شما سایتی می خواهید که مشتریان بالقوه شما را به اندازه کافی بخواند تا مطمئن شوید که باید با شما تماس بگیرند. اینجاست که نوشتن متن خوب به کار می آید.


خواه در حال ویرایش نسخه موجود ، نوشتن نسخه جدید یا استخدام یک متخصص برای نوشتن هستید

برای وب سایت خود ، در اینجا چند نکته برای کپی موثر وجود دارد که تبدیل می کند:


نکته 1: خواننده خود را بشناسید

گم شدن در جزئیات وقتی صحبت از نوشتن متن می شود آسان است ، اما مهمترین چیزی که باید بخاطر بسپارید مخاطبان شما هستند. شما مشتریان ، مشتریان بالقوه و افرادی را که مشتری های بالقوه را به شما ارجاع می دهند هدف قرار داده اید. هنگام نوشتن ، خواننده خود را به خاطر بسپارید و مراقب باشید از تدریس بیش از حد یا استفاده از اصطلاحات قانونی قانونی که می تواند خواننده شما را گیج یا بیگانه کند ، خودداری کنید.


نکته 2: صریح و واضح باشید

برای درک و شفافیت بنویسید. اگر به معنی استفاده از کلمات ساده تر و جملات کوتاه تر است ، با آن همراه باشید. برای مخاطبان شما بسیار بهتر است که بتوانند نوشته های شما را اسکن کرده و بلافاصله آنچه را که می خواهید بگویید بدست آورید - به جای اینکه چهار بار یک جمله بخوانید و بفهمید منظور شما چیست.


نکته 3: ایجاد تماس برای اقدام

وقتی کسی برای شرکت های حقوقی به طراحی وب سایت می آید ، می خواهید چه اقدامی انجام دهد؟ در نهایت ، هدف اصلی برای یک وب سایت دفاتر حقوقی تبدیل بازدید کننده به مشتری است. بنابراین ممکن است شما بخواهید بازدیدکنندگان برای کمک به رسیدن به آن مرحله چه اقداماتی انجام دهند؟


فراخوان برای اقدام یک متن واضح و جلب توجه است که بازدیدکنندگان را به سمت اقدامات خاصی سوق می دهد. با قرار دادن تماس برای اقدام در وب سایت خود ، می توانید خوانندگان خود را به مکانی که می خواهید در سایت شما هدایت شوند ، راهنمایی کنید.


به طور خلاصه ، شما می خواهید به آنچه می خواهید بازدیدکنندگان هنگام ورود به وب سایت شما انجام دهند فکر کنید. سپس می توانید با استفاده از کپی به طور واضح و روشن به آنها بگویید که چه کاری انجام دهند.


در زیر نمونه ای از فراخوان روشن برای رزرو مشاوره در وب سایت Sound Immigration وجود دارد. پیام با رنگ آبی مشخص شده و یک شماره تلفن در ناوبری بالا برای دسترسی آسان ارائه می دهد.


نمونه کلیو از طراحی وب سایت صفحه اصلی یک شرکت حقوقی با یک فراخوان برای اقدام واضح


ملاحظات اخلاقی هنگام بازاریابی وب سایت دفتر حقوقی خود

یک فرصت بزرگ برای رشد عمل شما با بازاریابی آنلاین دفتر وکالت وجود دارد. با این حال ، بازاریابی آنلاین نیز به مسئولیت قابل توجهی در برابر وکلا نیاز دارد.


به عنوان یک وکیل ، مسئولیت این هستید که شرکت حقوقی شما از نظر اخلاقی بازاریابی قانونی خود را انجام دهد. قوانین صلاحیت خود را بدانید و برای راهنمایی به قوانین نمونه رفتار حرفه ای کانون وکلای دادگستری آمریکا نگاه کنید. به این ترتیب ، در حالی که همچنان قاطعانه عمل می کنید ، می توانید به عنوان وكیل با تعهدات اخلاقی خود مطابقت داشته باشید.


[ بازدید : 38 ]

انواع طراحی سایت وکالت با شرکت های مختلف

يکشنبه 3 مرداد 1400
13:49
میلاد حیدری

سر و صدا کردن آنلاین می تواند برای سازمانهای غیرانتفاعی چالش برانگیز باشد ، چه شما یک سازمان جهانی بزرگ باشید و چه تمرکز شما بر روی جامعه نزدیک شما باشد.


وب سایت طراحی سایت وکالت شما به عنوان پایه حضور آنلاین شما ، بخش مهمی برای دستیابی به طرفداران شماست ، خصوصاً در این عصر دیجیتال. این مرکز به عنوان مرکز تمام اطلاعات مربوط به سازمان غیرانتفاعی شما عمل می کند. این جایی است که چشم اندازها در مورد ماموریت شما اطلاعات کسب می کنند ، داوطلبان برای شیفت ثبت نام می کنند و اهدا کنندگان در کار شما مشارکت می کنند.


با این وجود ، اغلب اوقات ، تجربه کاربر و زیبایی شناسی اغلب در زیر فرش قرار می گیرند تا از این ویژگی برخوردار شوند. بسیاری از سازمان ها احساس می کنند یک وب سایت جذاب و جذاب از دسترس خارج شده است. خوب ، دوباره فکر کنید! لازم نیست محتوای با کیفیت را فدای یک طراحی فریبنده کنید یا بالعکس.


آماده الهام گرفتن هستید؟ بدانید که چگونه این سازمان ها وب سایت های غیرانتفاعی برجسته ای را طراحی کرده اند:


بنیاد جامعه شهرستان ساراسوتا

شبکه SEEP

خار

YMCA شهرستان سن لوئیس اوبیسپو

Lions Club International

دوستان آمریکایی کاونت گاردن

Greenbelt Essex County Land Trust

بالادست بین المللی

بنیاد بین المللی کرگدن

جامعه انسانی ساحل گنج

موسسه تحقیقات تالاب و پرندگان آبزی

پروژه صداها

صندوق مالی غیرانتفاعی

Kode با Klossy

دهکده Uryadi’s

مشارکت اقدام جامعه مینه سوتا

تیزفهمی

مرمت کردن

ساختن

بنیاد بیل و ملیندا گیتس

شورای سوuse مصرف مواد بیگ آیلند

موزه گوگنهایم

طراحی یک وب سایت عالی غیرانتفاعی لزوماً نبرد سختی نیست. سازمان غیرانتفاعی شما می تواند به راحتی یک وب سایت مناسب برای جامعه خود ایجاد کند. تنها چیزی که شما نیاز دارید ، الهام بخشیدن و ابزار طراحی هوشمند برای انجام کار بدون شکستن بانک است.



اگر برای برجسته سازی طراحی وب سایت غیر انتفاعی خود به مشاوره تخصصی نیاز دارید ، با تیم Morweb تماس بگیرید. همچنین می توانید با استفاده آزمایشی رایگان از سازنده وب سایت کاربر پسند ما که به طور خاص برای سازمان های غیرانتفاعی طراحی شده است ، طرح خود را به سطح بعدی برسانید.



1. بهترین وب سایت غیرانتفاعی - بنیاد جامعه شهرستان ساراسوتا

بهترین نمونه وب سایت غیرانتفاعی: بنیاد جامعه شهرستان ساراسوتا


چرا ما طراحی وب CFSC را دوست داریم

بنیاد جامعه شهرستان ساراسوتا (CFSC) یک سازمان خیریه با سه حوزه تأثیر است: مراقبت از جامعه ، توانمند سازی و موفقیت ، و تعلق و فرهنگ. شعار آنها - "یک نفر باش" - این اعتقاد را نشان می دهد که هر کسی می تواند یک انسان دوست باشد و صرف نظر از امکانات به جامعه خود بازگردد.


مأموریت بنیاد جامعه در طول طراحی وب سایت غیر انتفاعی آن مشخص است. بنر صفحه اصلی اعضای جامعه خندان را به نمایش می گذارد و بیانیه تأثیر سازمان را برجسته می کند. این وب سایت غیر انتفاعی دارای عناصر طراحی جذاب از جمله جلوه های صاف ماوس و گالری رسانه های پویا است. این سایت در دستگاه های تلفن همراه با تمام محتوای یکپارچه متناسب با اندازه صفحه نمایش کوچکتر به همان اندازه عالی به نظر می رسد.


منوی ناوبری CFSC به تجربه کاربری عالی کمک می کند. منوی mega صفحات را به صورت تمیز سازماندهی می کند و مهمترین صفحات مانند صفحه اهدا و کمپین Season of Sharing با دکمه های رنگی برجسته می شوند. همچنین یک نوار هشدار در بالای منوی پیمایش وجود دارد که به سازمان امکان می دهد به روزرسانی های مهم را برجسته کند.


ویژگی مورد علاقه ما؟ این وب سایت غیرانتفاعی ویژگی دسترسی به وب را در گوشه بالا سمت راست منوی پیمایش آنها ارائه می دهد. بازدید کنندگان سایت می توانند اندازه فونت را تغییر دهند ، به مقیاس خاکستری تغییر رنگ دهند ، پیوندها را برجسته کنند یا قلم را تغییر دهند تا تجربه مشاهده خود را بهبود بخشند.


چگونه آنها این وب سایت غیر انتفاعی را ساخته اند

بنیاد جامعه شهرستان ساراسوتا وب سایت خود را با Morweb طراحی و ساخته است.


وب سایت بنیاد جامعه که در CMS غیرانتفاعی کاربر پسند Morweb ساخته شده است ، بدون نیاز به تماس با کارشناسان برنامه نویسی برای هر ویرایش جزئی ، به دوام طراحی شده است.


ویرایشگر کشیدن و رها کردن Morweb به سازمان اجازه می دهد تا به راحتی صفحات خود را در قسمت انتهایی سایت خود اضافه یا ویرایش کند تا بتواند دقیقاً به صورت زنده صفحه خود را ببیند. مضمون وب سایت CFSC به صورت سفارشی ساخته شده و ده ها قالب پیش ساخته را دارد که با مارک تجاری سازمان سازگار است.


برای عملکرد سایت ، CFSC از ویژگیهای غیرانتفاعی مختصر Morweb از جمله فرمهای اهدائی قابل تنظیم ، گالریهای منابع ، وبلاگها ، و ثبت رویدادها و فروش بلیط استفاده کرد تا به بهترین وجه به رای دهندگان خود خدمات دهد.



2. بهترین وب سایت غیرانتفاعی - شبکه SEEP

بهترین نمونه وب سایت غیر انتفاعی: شبکه SEEP


چرا ما طراحی وب SEEP را دوست داریم

شبکه SEEP (مخفف "پروژه ارزیابی بنگاههای کوچک") یک سازمان غیردولتی بین المللی است که به هدف اصلی ریشه یابی فقر جهانی می پردازد. با کمک آنها ، صدها سازمان در سراسر جهان این قدرت را دارند که در مبارزه برای ارتقا opportunities فرصت های اقتصادی برای فقیران جهان بهتر به رای دهندگان خود خدمت کنند.


این تعهد برای حل فقر جهانی در طراحی وب SEEP مشهود است. در صفحه اصلی خود ، بازدید کنندگان ابتدا با یک نمایش پرده ای نمایش داده می شوند که شامل تصاویر انتخاب کنندگان آنها است تا به آنها کمک کند

مرد به کار وکالت آنها حتی بیشتر ، SEEP از همان ابتدا روشن می کند که چگونه می توانید در سطح زمین با قرار دادن پیوندهایی به صفحه "درباره ما" ، "منابع" و "عضویت" در عناصر نماد در وسط ، درگیر کار آنها شوید. صفحه اصلی و در منوی ناوبری در حال اجرا آنها.


ویژگی مورد علاقه ما؟ فهرست راهنمای اعضای SEEP دارای نقشه تعاملی اعضای خود در سرتاسر جهان و نمای نمایه است که به شما امکان می دهد بر اساس منطقه تمرین ، نوع عضو یا منطقه فیلتر کنید.


چگونه آنها این وب سایت غیر انتفاعی را ساخته اند

شبکه SEEP برای ایجاد و حفظ حضور در وب خود با Morweb همکاری می کند.


با استفاده از یکی از مضامین وب سایت Morweb که منحصراً برای سازمانهای غیردولتی بین المللی ساخته شده است ، SEEP توانست یکپارچه سایت خود را به بهترین شکل برای مخاطبان خود شخصی سازی کند.


با ویرایشگر کششی و رهائی بصری Morweb ، سازمان می تواند به راحتی و بدون کمک توسعه دهنده وب ، محتوا را در صورت لزوم اضافه و ویرایش کند. سایت SEEP’s Morweb کاملاً مارک تجاری این سازمان را نشان می دهد و افرادی را که معرفی می کنند با بازدیدکنندگان جدید ارتباط برقرار می کند. چه این اولین بار است که با آنها به صورت آنلاین تعامل دارید یا عضوی در حال بازگشت هستید ، درگیر شدن و عضویت در مأموریت آنها برای پایان دادن به فقر در سراسر جهان آسان است.



3. بهترین وب سایت غیرانتفاعی - خار

بهترین نمونه وب سایت غیر انتفاعی: خار


چرا ما طراحی وب Thorn را دوست داریم

Thorn یک سازمان غیرانتفاعی جهانی است که با مشکل فزاینده قاچاق کودکان و استثمار جنسی مقابله می کند.


از آنجا که کار آنها به چنین موضوعی دشوار می پردازد ، تلاش زیادی می کند تا وب سایت خود را برای همه کاربران جذاب کند. خواه به دنبال جدیدترین داده های تحقیق باشید و یا علاقه مند به اهدا برای حمایت از کار آنها هستید ، وب سایت Thorn در حین به اشتراک گذاشتن مطالب آموزشی در مورد استثمار جنسی کودکان در اینترنت و در عین حال ارائه ابزار به شرکت ها و افسران اجرای قانون ، ساختار یافته است.


تورن برای بیان داستان ذی نفعان خود ، تصاویر و فیلم های احساسی را جفت می کند تا به کاربران کمک کند تا در مورد واقعیت های بهره برداری مدرن از کودکان سرعت بگیرند.


ویژگی مورد علاقه ما؟ صفحه اهدای آنلاین Thorn’s از رنگهای تمیز و انیمیشن های گرافیکی ساده استفاده می کند. آنها همچنین روش های مختلفی را برای اهدا کنندگان فراهم می کنند ، و راه هایی برای نشان دادن حمایت از طریق کالاهای مارک دار ، با چندین سیستم عامل کمک مالی و حتی با برنامه های تطبیق شرکت ارائه می دهند. این به Thorn کمک می کند تا از همه فرصت های کسب درآمد استفاده کند و به روشی زیبا و جذاب بصری نمایش داده می شود.


یکی از راه های بهبود این صفحه می تواند افزایش قابلیت دسترسی به روش های اهدای غیر سنتی باشد. صفحه اهدای آنلاین بصورت آنلاین یک فرم کمک مالی جاسازی شده دارد که می توانید در صفحه به آن دسترسی پیدا کنید. همین سهولت استفاده را برای کسانی که می خواهند هدایای خود را با تعبیه یک پایگاه داده برنامه شرکت های بزرگ ارائه دهند ، ایجاد کنید.


چگونه آنها این وب سایت غیر انتفاعی را ساخته اند

وب سایت Thorn’s با استفاده از WordPress ، یک سیستم مدیریت محتوا مانند Morweb و Drupal ساخته شده است.


وردپرس ویژگی های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد تا وب سایت های پویا را ساختارمند و خلاقانه بسازند. با این حال ، مانند دروپال ، وردپرس برای تسلط بر وقت صرف می کند و برای مبتدیان مناسب نیست.


اگرچه می توانید الگوهای وب سایت وردپرس را بارگیری کنید ، اما سازمان غیرانتفاعی شما هنوز نیاز به صرف زمان زیادی برای ساخت سایت خود دارد و برای ایجاد شخصی سازی های عمده نیاز به استخدام یک توسعه دهنده وب دارد.


این به این معنی است که وقتی زمان تازه کردن سایت فرا می رسد ، در ایجاد به روزرسانی با مشکل روبرو خواهید شد.



4. بهترین وب سایت غیرانتفاعی - YMCA شهرستان سان لوئیس اوبیسپو

بهترین نمونه وب سایت غیرانتفاعی: YMCA شهرستان سن لوئیس اوبیسپو

چرا ما طراحی وب سایت SLO County YMCA را دوست داریم

YMCA شهرستان سن لوئیس اوبیسپو یک فصل از Y است که در کالیفرنیا واقع شده است. ماموریت SLO County YMCA که اختصاص به ارتقا fitness آمادگی جسمانی و مشارکت در اجتماع دارد ، توسعه ذهن ، بدن و روحیه همه اعضای جامعه است ، صرف نظر از جنسیت ، قومیت و سن.


این تمرکز بر حمایت از سلامت و اعتلای جامعه در کل طراحی وب سایت SLO County YMCA مشهود است. وقتی بازدیدکنندگان در صفحه اصلی خود قرار می گیرند ، بلافاصله با نمایش اسلاید اعضای فعال جامعه که بیشترین استفاده را از آنچه "Y" ارائه می دهد ، استقبال می کنند.


از آنجا که SLO County YMCA در درجه اول یک سازمان تفریحی جامعه است ، آنها با قرار دادن موقعیت های نامزدی در جلو و مرکز ، از املاک و مستغلات صفحه اصلی خود بیشترین استفاده را می کنند. آنها با استفاده از دکمه های روشن فراخوان به عمل ، فرصت ها را برای رشد جوانان و زندگی سالم متمرکز می کنند. در نزدیکی آنها همچنین یک دکمه "اهدا" برای هدایت کاربران به سمت بازپرداخت وجود دارد.


ویژگی مورد علاقه ما؟ مارک تجاری سایت تمیز و مطابق با دستورالعمل های تجاری YMCA است. تایپوگرافی و عناصر گرافیکی کاملاً با آرم مطابقت دارند.

https://www.dutchwebdesign.nl/webdesign/


[ بازدید : 19 ]

5 بهترین ابزار طراحی پست در شبکه های اجتماعی (اینستاگرام)

چهارشنبه 16 تير 1400
13:09
میلاد حیدری

هنگامی که از طریق فید فیس بوک یا توییتر خود مرور می کنید ، چه چیزی طراحی پست اینستاگرام توجه شما را جلب می کند: یک دیوار خسته کننده از متن یا یک تصویر جسورانه و قوی؟ بدیهی است که این تصویر است (به دلایلی عکس ها به صورت کلیشه ای "چشم نواز" خوانده می شوند).

و این فقط یک حکایت مبهم نیست. پست های فیس بوک با تصاویر 2.3 برابر بیشتر از آنهایی که بدون تصویر هستند جذابیت دارند ، در حالی که توییت های دارای تصویر 150٪ بازتوییت بیشتری دریافت می کنند. بدون تصویر حتی نمی توانید در اینستاگرام پست بگذارید.


این بدان معنی است که اگر مسئولیت رسانه های اجتماعی برند یا تجارت کوچک خود را بر عهده دارید ، ایجاد تصاویر با ظاهری زیبا باید قسمت بزرگی از کار شما باشد. اما ، با توجه به اینکه هر یک از رقبای شما سعی در گچ انداختن شبکه های اجتماعی با تصاویر دارند ، باید مطمئن شوید که ابزار لازم برای انجام یک کار خوب را در اختیار دارید و تصاویر قوی و بله چشم نوازی ایجاد می کنید که باعث ایجاد ترافیک و تعامل می شود. خبر خوب این است که شما مجبور نیستید هزاران دلار در یک شرکت طراحی حرفه ای ، یا حتی صدها دلار در نرم افزار سرمایه گذاری کنید - برای شروع کار چندین ابزار طراحی رایگان خارق العاده وجود دارد.


اگر صاحب مشاغل کوچکی هستید ، مدیریت حساب های شبکه های اجتماعی کسب و کارتان فقط یکی از کلاه های تقریباً بی نهایت است که می پوشید. با خودکار کردن روند کار ، زندگی خود را آسان تر کنید. برای مدیریت بهتر رسانه های اجتماعی برند خود ، به این 4 گردش کار نگاهی بیندازید ؛ یا اگر بیشتر روی اینستاگرام متمرکز هستید ، در اینجا 3 روش برای ارسال خودکار به Instagram برای کسب و کار وجود دارد.


بهترین برنامه های تصویری شبکه های اجتماعی

برنامه


آیکون:


بهترین برای


سیستم عامل


قیمت


بوم


آرم Canva


طراحی مبتنی بر الگو


وب ، iOS ، Android ، macOS ، ویندوز


رایگان؛ 12.95 دلار در ماه


Adobe Spark


لوگوی Adobe Spark


مقیاس بندی یک فشار جانبی


وب ، iOS ، Android


رایگان؛ 9.99 دلار در ماه


پابلو توسط بافر


آرم پابلو توسط بافر


به سرعت تصاویر را برای به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی تهیه کنید


وب


رایگان


دسیگنر


آرم دسیگنر


طراحی های خود را انجام دهید


وب ، iOS ، Android


رایگان؛ 9.95 دلار در ماه


اسنپا


آرم اسنپا


ایجاد تصاویر گاه به گاه


وب


رایگان؛ 15 دلار در ماه


 


 


 


 


 


چه چیزی باعث ایجاد یک برنامه تصویر عالی در شبکه های اجتماعی می شود؟

شما می خواهید تصویری بسازید که توجه طرفداران شما را به خود جلب کند - چیزی که باعث شود آنها کلیک کنند و به اشتراک بگذارند و به تماشای مطلب عالی بعدی بنشینند. همچنین شما نمی خواهید زمان و هزینه زیادی صرف ایجاد این تصاویر کنید (زیرا ، بیایید این واقعیت را بپذیریم - پست های شبکه های اجتماعی چرخه عمر بسیار کوتاهی دارند).


راز ایجاد این نوع تصاویر داشتن بسیاری از الگوهای عالی و منابع طراحی (تصاویر ، آیکون ها ، اشکال ، سبک های متن) است که به راحتی در دسترس هستند ، بنابراین تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مخلوط کنید ، مطابقت دهید و پیام دهید.


خبر خوب این است که برای گرفتن نتایج برتر نیازی به پرداخت قیمت های حق بیمه ندارید. من بیش از 15 برنامه را آزمایش کردم تا این لیست کوتاه و شیرین از بهترین برنامه های رایگان را برای ایجاد تصاویر پر جنب و جوش و حرفه ای از رسانه های اجتماعی به شما ارائه کنم.


هنگام آزمایش و ارزیابی برنامه ها ، چند معیار اصلی داشتم که هر برنامه باید شامل آنها شود:


آیا این برنامه برای طراحان آماتور به اندازه کافی آسان است؟ در بیشتر موارد ، طراح شرکت شما (اگر شما به اندازه کافی خوش شانس باشید) این نیست که مدیریت شبکه های اجتماعی شما را بر عهده داشته باشد. بنابراین ، می خواستم اطمینان حاصل کنم که افرادی (مانند من) با حداقل دانش در مورد ابزار طراحی و طراحی ، می توانند به طور م effectivelyثر از این برنامه ها استفاده شوند.


آیا این برنامه برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی مناسب است؟ برخی از برنامه ها بسیار جذاب هستند ، اما ویژگیهای بسیار زیادی دارند که تمام کاری که شما می خواهید انجام دهید این است که یک تصویر خوب برای تهیه یک تبلیغ اجتماعی تهیه کنید. این برنامه ها به سادگی طراحی شده اند ، بنابراین شما مجبور نیستید ساعتهای سخت را برای طراحی تک گرافیک صرف کنید.


آیا تجربه برنامه روان است؟ هنگام تلاش برای طراحی چیزی در یک برنامه وب ، یک عامل مهم این است که تجربه وب روان و سریع است. برخی از برنامه ها ممکن است به سختی عبور کرده باشند ، با این تفاوت که تجربه وب به طور مداوم ناامید کننده بود (صفحه انجماد ، بارگیری سریع طرح ها ، ذخیره نکردن یا پذیرش تغییرات و غیره)


آیا دارایی های طراحی حرفه ای هستند؟ ابزارهای زیادی وجود دارند که الگوها را ارائه می دهند - نه فقط انواع الگوها و دارایی هایی که به شما کمک می کنند برند خود را به خوبی نشان دهید. این لیست دارای برنامه هایی است که برای شرکت ها و افرادی که می خواهند مارک خود را با تصاویر رسانه های اجتماعی درجه حرفه ای نشان دهند ، ایده آل است. (صادقانه بگویم ، این معیار بیشتر برنامه ها را از بین برد.)


آیا این برنامه چند منظوره است؟ اگرچه تصاویر مربوط به بازاریابی در شبکه های اجتماعی دلیل اصلی شما برای جستجوی یک ابزار طراحی گرافیک است ، در صورتی که فقط به یادگیری و استفاده از یک ابزار برای اهداف مختلف طراحی بازاریابی مانند ایجاد بنرهای ایمیل ، کارت پستال ، بروشور ، تصاویر وبلاگ - شما آن را نامگذاری کنید. برنامه هایی که به این جمع بندی راه یافته اند از الگوها و ابزارهایی برای طراحی مواردی فراتر از تصاویر رسانه های اجتماعی برخوردار هستند.


با این گفته — روی برنامه ها.


بهترین ابزار رایگان طراحی رسانه های اجتماعی برای طراحی مبتنی بر الگو

Canva (وب ، iOS ، Android ، macOS ، ویندوز)


عکس Canva

Canva یک برنامه طراحی گرافیک مبتنی بر الگو ، قدرتمند ، اما در عین حال ساده برای استفاده است. صدها هزار الگو ، گرافیک و عکس وجود دارد که می توانید به عنوان بخشی از برنامه رایگان استفاده کنید (که با اشتراک Canva Pro به میلیون ها دارایی می رسد).


وقتی Canva را باز می کنید ، مقدم هستید

ارسال شده با ده ها الگوی ممکن برای همه چیز ، از پوستر گرفته تا Instagram Posts. پیمایش بسیار زیاد است ، اما جستجوی بسیار خوبی نیز در آن انجام شده است. کافیست روی نوار جستجو در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و به دنبال چیزی مانند "داستان های اینستاگرام تولد" باشید تا گزینه های خاص تری را مشاهده کنید. (من فقط 160 نمونه پیشنهادی برای آن دریافت کردم.)


هنگامی که الگویی برای کار با آن پیدا کردید ، ویرایشگر کشیدن و رها کردن افزودن منابع خود را ساده می کند. فقط روی بارگذاریها کلیک کنید و بارگذاری رسانه را در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید ، تصاویر یا عناصر تجاری را اضافه کنید و می توانید آنها را مستقیماً در ویرایشگر رها کنید. یک نکته: بر روی هر عنصر کلیک راست کرده و اگر می خواهید آن را پشت سر چیزهایی مانند متن (که برای ویرایش می توانید روی آن دوبار کلیک کنید) یا قاب تصویر ، Send Back یا Send Forward را کلیک کنید.


مانند Google Docs ، Canva شما را قادر می سازد تا دیگران را به اشتراک بگذارید و با آنها همکاری کنید ، بنابراین اگر می خواهید مجموعه دیگری از طراحی خود را دنبال کنید ، روی دکمه اشتراک گذاری در نوار ابزار کلیک کنید و سپس یک آدرس ایمیل اضافه کنید.


بعد از اتمام کار ، روی بارگیری کلیک کنید تا پست شما برای ارسال ، ذخیره شود. اگر به طور تصادفی دارایی های حق بیمه را وارد کرده باشید ، می توانید برای حذف علامت های تجاری آنها (به طور معمول حدود 1 دلار برای هر دارایی) ، هزینه پرداخت کنید. اگر فقط گاهی از Canva استفاده می کنید گزینه مفیدی است. اگر این اتفاق زیاد رخ دهد ، می توانید با هزینه 12.95 دلار در ماه در Canva Pro مشترک شوید (یا حداقل 30 روز دوره آزمایشی رایگان را بررسی کنید). Pro دارای انبوهی از طرح های اضافی و برخی ویژگی های زیبا مانند تغییر اندازه خودکار ، برنامه ریز شبکه های اجتماعی و امکان بارگذاری "بسته تجاری" شماست ، بنابراین می توانید به راحتی آرم ، رنگ مارک و فونت خود را به طرح های خود اضافه کنید.


قیمت Canva: رایگان برای 250،000+ قالب و 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی. از 12.95 دلار در ماه برای Canva Pro ، که فضای ذخیره سازی نامحدود ، میلیون ها دارایی و موارد دیگر را ارائه می دهد.

https://zapier.com/blog/graphic-design-tools-for-social-media-images/

https://graphicservices.bigcartel.com/product/58


برچسب ها: اینستاگرام , طراحی ,
[ بازدید : 27 ]

نرم افزار طراحی پست و استوری اینستاگرام 2022

دوشنبه 24 خرداد 1400
14:27
میلاد حیدری

AdAge در سال 2017 آژانس سال آنومالی فروشگاه مستقر در لس آنجلس را طراحی پست اینستاگرام معرفی کرد و فکر می کنیم حساب اینستاگرام آنها نیز برنده باشد. با ویژگی های رنگارنگ زندگی روزانه اداری ، کمپین های آینده برای مشتری ها و عکس های زیبا از هفت مکان جهانی ، ارزش تجدید نظر در مورد ناهنجاری را دارد.



13. آژانس مارتین:martinagency

شما کارهای چشمگیر آژانس مارتین را برای Geico ، Chevrolet و Oreos دیده اید ، اما احتمالاً نمی دانید که آنها علاقه زیادی به پیراهن های فلانل و عشق به هنرهای خیابانی دارند. اینستاگرام آژانس مارتین نگاهی صمیمی به نحوه کار روزانه کارمندان یکی از با نفوذترین آژانس های جهان است.



14. نمک سنگ:saltedstone

طراحی پست اینستاگرام موارد زیر اینستاگرام این آژانس ممکن است در مقایسه با برخی دیگر از طراحی استوری اینستاگرام ویژگی های حساب در اینجا کم باشد ، اما کیفیت محتوای آنها گویای این امر است. Salted Stone ، یک آژانس دیجیتال مستقر در کالیفرنیا و HubSpot Partner ، از اینستاگرام استفاده می کند تا در آخرین پروژه های خود ، رویدادهای صنعت (مانند INBOUND) و مکان های ناهار مورد علاقه خود ، پشت صحنه نگاه کند.



15. Talk Shop Media:talkshopmedia

نه ، چشمان شما را فریب نمی دهد - این واقعاً پرنس ویلیام طراحی استوری اینستاگرام دوشس کمبریج در حال پذیرایی از برخی از رفتارهای یکی از مشتریان Talk Shop Media هستند. این آژانس بازاریابی دیجیتال در روابط تأثیرگذار تخصص دارد و اینستاگرام آنها مانند داشتن پاس رایگان برای جالبترین رویدادها است.



16. Goodby Silverstein & Partners: @ goodby_silverstein

مارگارت جانسون ، مدیر ارشد خلاقیت در Goodby Silverstein & Partners ، اخیراً در لیست 30 فرد خلاق در تبلیغات Business Insider تجلیل شد. حساب اینستاگرام آژانس وی این فرصت را به پیروان می دهد تا ببینند که جانسون و تیمش چگونه کمپین های بزرگ جهانی و برخی از افراد جالب الهام بخش آنها هستند.



17. تبلیغات ՀՀԿ:rpa_advertising

حساب اینستاگرام تبلیغات ՀՀԿ باعث می شود طراحی پست اینستاگرام دفتر کار روزمره بسیار سرگرم کننده به نظر برسد. آژانس مستقر در سانتا مونیکا اخیراً میزبان یک سری کنسرت های تابستانی بوده است و - بر اساس خوراک آنها - آنها اطمینان حاصل می کنند که تیم خلاقیتشان به همان اندازه بلند است.



18. Colle + McVoy:collemcvoy

سگ و طراحی؟ ما را بشمارید. حساب اینستاگرام Colle + McVoy کانون توجه کار طراحی و فرهنگ شرکت آنها است.



19. hzdg:hzdg

حساب اینستاگرام hzdg یک گنجینه واقعی الهام بخش طراحی است ، از کارهای خودشان گرفته تا کارهای طراحان و هنرمندانی که تیم آنها آنها را تحسین می کند. آنها حتی اخیراً پیروان خود را به یک تور مجازی از رنگارنگ ترین مکانهای جهان برده اند.



20. مشروب فروشی اجتماعی:socialdistillery

Distillery Social یک آژانس رسانه های اجتماعی مستقر در آستین طراحی استوری اینستاگرام، تگزاس است که متخصص ارتباطات دیجیتال و تعامل با مصرف کنندگان است. آنها ممکن است یک آژانس نسبتاً کوچکی باشند ، اما حساب اینستاگرام آنها با عکس های فوری از تیم پرانرژی و آخرین کارهایشان تأثیر زیادی می گذارد.



21. st8mnt: @ st8mnt

آخرین اما مطمئناً مهمترین مورد st8mt نیست ، یک آژانس مارک مستقر در نشویل که دارای ریزه کاری های طراحی قدرتمند و فرهنگ بی نظیر شرکت است. طراحی پست اینستاگرام آنها پر از کارهای اخیرشان و شرکت است. می توانید بگویید واقعاً بیانیه می دهد.

https://blog.hubspot.com/marketing/agencies-to-follow-on-instagram


[ بازدید : 63 ]

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با 5 راهکار ساده

شنبه 8 خرداد 1400
22:45
میلاد حیدری

قرار دادن تبلیغات می تواند پولی را از شما بگیرد یا نداشته باشید. استیفن لایت ، مالک مشترک تشک Nolah ، یک شرکت تختخواب در جعبه ، پیشنهاد می کند هنگام راه اندازی فروشگاه اینترنتی، از بازاریابی مقرون به صرفه در شبکه های اجتماعی "گاسی وب" استفاده کنید.

وی می گوید: "بازاریابی در شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری ضروری برای مشاغلی است که می خواهند حضور آنلاین خود را ایجاد کنند ، به ویژه مشاغل دارای فروشگاه آنلاین." "ROI بازاریابی در شبکه های اجتماعی بالاتر از پرداخت به ازای هر کلیک است زیرا جذب پیروان یک سرمایه گذاری بلند مدت است."

سرمایه گذاری اولیه می تواند درازمدت پرداخت کند. لایت می گوید: "هنگامی که پیروان صفحه مشاغل شما را دنبال می کنند ، برای ارسال محتوا به آنها نیازی به صرف هزینه ندارید." "هنگامی که شما پست می کنید ، آنها بلافاصله آن را می بینند بدون اینکه حتی یک سنت هزینه کنند."


خرده فروشی آنلاین می تواند یک تجارت هیجان انگیز برای راه اندازی باشد. با اتخاذ یک استراتژی درست قبل از فعال شدن سایت خود ، می توانید زمینه را برای موفقیت در تجارت الکترونیکی فراهم کنید.

اگر شما علاقه مند به شروع فروش آنلاین هستید و می خواهید خود را در دنیای تجارت الکترونیکی از ابتدا شروع کنید ، ممکن است دلهره آور باشد.


احتمالاً سوالات زیادی دارید.


برای راه اندازی یک تجارت آنلاین کوچک به چه مواردی نیاز دارم؟


قیمت آن چند است؟ آیا می توانم آن را به صورت رایگان انجام دهم؟


بهترین راه حل های تجارت الکترونیکی کدامند؟


در این راهنمای گام به گام ، کمی بیشتر به موضوع می پردازیم ، به همه س questionsالات بالا پاسخ می دهیم و هر چیز دیگری را که ممکن است لازم باشد قبل از شروع بدانید ، به شما ارائه می دهیم.


همچنین یاد خواهید گرفت:


چگونه بدون پول فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم


برای فروش آنلاین محصولات به چه مجوزهای تجاری نیاز دارید


چگونه می توان از SEO و سایر تکنیک های بازاریابی برای اولین فروش خود استفاده کرد


بسته به محل زندگی شما ، ممکن است روند قانونی وجود داشته باشد که شما برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین باید در آن شرکت کنید ، بنابراین با شروع نگاهی به آن شروع می کنیم.

منبع


[ بازدید : 52 ]

کسب درآمد در اینستاگرام با روش جدید 2021

جمعه 3 ارديبهشت 1400
15:21
میلاد حیدری

4- از هشتگ های مناسب استفاده کنید

برای یافتن دنبال کنندگان جدید و رشد حساب خود از هشتگ های مربوطه در طاقچه خود استفاده کنید.

اگر مشاغل شما محلی است ، از برچسب های مکان نیز برای یافتن دنبال کنندگان محلی استفاده کنید.


به عنوان مثال: به پست Founder در زیر نگاه کنید. آنها از عنوان کسب درآمد از اینستاگرام استفاده می کنند و شامل هشتگ های مربوطه می شوند که پست اینستاگرام آنها را به مخاطبان مناسب می رساند که واقعاً می تواند میزان مواجهه آنها را افزایش دهد. شما می توانید همین کار را انجام بدید.



5. درگیر شوید

بسیار مهم است که با پیروان خود درگیر شوید تا آنها دوباره درگیر شوند.


پستهایی را که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید دنبال کنید و آنها را بپسندید.


برای بازخورد از طرفداران یا مشتریان در زیرنویس های خود س questionsال کنید ، تا بتوانید حساب خود را مطابق با علایق آنها تنظیم کنید.


8 روش اثبات شده برای کسب درآمد با اینستاگرام

بازی هایی که برای بازی کردن به شما پول می دهند - بله ، ما جدی هستیم

این 3 برنامه برای بازی در دستگاه تلفن همراه شما به شما پرداخت می کنند:


Blackout Bingo - می توانید این برنامه را بارگیری کنید و برای بازی یکنوع بازی شبیه لوتو پاداش های نقدی دریافت کنید.

مکعب یک نفره - کسب درآمد با انجام بازی های روی تلفن به نظر خواب می آید. اما این برنامه واقعاً به شما برای بازی یک نفره با پاداش نقدی پرداخت می کند.

Payday Payday - با پرداخت بیلیارد با یکی از پردرآمدترین برنامه های بازی در وب ، ماهانه حداکثر 50 دلار درآمد کسب کنید.

بیایید اکنون بررسی کنیم که چگونه می توان در Instagram درآمد کسب کرد ، زیرا یک پایگاه فالوور مناسب را جمع آوری کردید.


در اینجا هشت روش کسب درآمد در اینستاگرام آورده شده است:


1. از بازاریابی اینستاگرام برای تجارت استفاده کنید

این احتمالاً بارزترین روش برای کسب درآمد از حساب اینستاگرام است ، اما این پلتفرم یک روش عالی و رایگان برای تبلیغ کسب و کار شماست.


اگر صاحب مشاغل هستید ، باید کاملاً برای رونق کسب و کار خود یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد کنید.


یافتن فالوورهای اینستاگرام ، به ویژه محلی در صورت ایجاد آجر و ملات ، می تواند منجر به مشتریان جدید ، شناخت بهتر برند و موارد دیگر شود.


از اینستاگرام برای تبلیغ مشاغل خود استفاده کنید ، خواه از طریق پست ، استوری یا از طریق پست برای ارسال تبلیغات.


60٪ از مردم می گویند که محصولات و مارک های جدید را از طریق اینستاگرام کشف می کنند ، بنابراین شما نمی خواهید مشتریان بالقوه خود را از دست دهید.


یک حساب کاربری خوب و مارک دار Instagram برای کسب و کار شما به احتمال زیاد باعث بهبود بازاریابی و در نتیجه فروش شما خواهد شد و به شما کمک می کند تا از طریق یک پروفایل تجاری رایگان Instagram درآمد کسب کنید.


2. با تجارت الکترونیکی اینستاگرام درآمد کسب کنید

اینستاگرام یک بستر خارق العاده برای به اشتراک گذاشتن تجارت تجارت الکترونیکی است.


دقیقاً مانند مشاغل آجر و ملات ، مشاغل تجارت الکترونیکی می توانند محصولات خود را برای دسترسی بهتر و آگاهی از برند در اینستاگرام تبلیغ و به بازار عرضه کنند.


با این وجود مارک های تجارت الکترونیکی این گزینه را برای فروش مستقیم محصولات در اینستاگرام دارند.


یکی از جدیدترین تحولات اینستاگرام ، ویژگی جدید برای برچسب گذاری مستقیم محصولات در اینستاگرام ، ایجاد برچسب های قابل کلیک و قابل خرید است.


این ویژگی کاملاً متناسب با شرکتهای تجارت الکترونیکی است زیرا آنها به هرحال محصولات خود را بصورت آنلاین می فروشند.


برخی از بهترین صنایع برای تجارت الکترونیکی اینستاگرام شامل پوشاک ، کفش و جواهرات است اما هر مشاغلی که محصولات فیزیکی بفروشد می تواند درخواست کند.


یکی دیگر از پیشرفت های بزرگ ، پرداخت در برنامه برای مارک های تجارت الکترونیکی است که در زیر مشاهده می کنید.


پرداخت اینستاگرام

اینستاگرام این ویژگی خرید بومی را ایجاد کرده است و خرید از طریق برنامه را برای کاربران آسان تر از همیشه کرده است.


کسب و کار شما می تواند یک پست یا استوری رایگان در اینستاگرام ایجاد کند و به مشتریان اجازه دهد روی لینک کلیک کنند و خرید خود را انجام دهند ، همه اینها مستقیماً در اینستاگرام است.


اینستاگرام از طریق این ویژگی پرداخت بومی و برچسب گذاری محصولات قابل خرید به خرید یک مرحله ای تبدیل شده است ، بنابراین فرصت های تجارت الکترونیکی در اینستاگرام فقط بهتر و بهتر شده است.


3. بازاریابی سهامداران را در اینستاگرام امتحان کنید

بازاریابی وابسته نوعی بازاریابی است که در آن شخص ، وب سایت یا کسب و کار محصولات کسب و کار دیگر را تبلیغ می کند و برای هر فروش کارمزد می گیرد.


اگر یک حساب بازاریابی وابسته با یک خرده فروش خاص راه اندازی کنید ، می توانید محصولات آنها را تبلیغ کنید و اگر کسی لینک شما را کلیک کند یا از کد محصول شما برای خرید آن استفاده کند ، درصد مشخصی از آن فروش را دریافت می کنید.


بازاریابی وابسته راهی عالی برای کسب درآمد در اینستاگرام است. طیف گسترده ای از مشاغل دارای برنامه های وابسته هستند ، از جمله آمازون ، که می تواند با انواع مختلف صنایع سازگار باشد.


اگر طرفداران زیادی در اینستاگرام دارید و فکر می کنید می توانید برخی از آن فالورها را برای خرید ترغیب کنید ، بازاریابی وابسته می تواند راهی آسان برای کسب درآمد باشد.


این شکل از بازاریابی در اینستاگرام در میان کسانی که در صنعت مد ، وبلاگ نویسان زیبایی ، وبلاگ نویسان مسافرتی و غیره محبوب هستند. بازاریابی وابسته همه کاره است ، بنابراین کارهای زیادی می توانید برای کسب درآمد از طریق پیوندهای وابسته انجام دهید.


4. برای پست های اینستاگرامی حقوق دریافت کنید

تصور کنید فقط برای فریاد زدن یک محصول یا مارک در پست های اینستاگرامی خود پول دریافت می کنید.


این یک واقعیت بسیار عملی است. اینستاگرام یک پلت فرم کاملاً دیداری است و بسیاری از مشاغل هزینه تبلیغات را از حساب های دیگر پرداخت می کنند.


سفیر یا اسپانسر نام تجاری برای یک محصول یا تجارت خاص شدن می تواند بسیار سودآور باشد.


به عنوان مثال: به پست مربوط به حساب workyourcloset اینستاگرام زیر نگاه کنید ، اینستاگرام مارکتینگ به وضوح برچسب گذاری شده است

یک پست حمایت مالی حق الزحمه او را با لباس رایگان یا مقدار زیادی پول پرداخت کرده اند.



[ بازدید : 63 ]

کسب و کار اینترنتی با درآمد بالا

دوشنبه 30 فروردين 1400
22:23
میلاد حیدری

سرعت اینترنت و دقیق کردن روند تجارت

وب در سراسر جهان به شما امکان می دهد با سرعت و دقت بالا به داده ها و اطلاعات دسترسی پیدا کنید. نامه های الکترونیکی ، اخبار ، انتقال فایل ، فضای ذخیره سازی ابری ، IRC از جمله ویژگی های اینترنت برای تجارت بسیار مهم است. ویژگی ها و برنامه های غنی از اینترنت نه تنها به کارمندان کمک می کند تا بهره وری بالاتری داشته باشند بلکه با یادگیری و استفاده از جدیدترین فن آوری های روزمره در معاملات تجاری به کار سریعتر و دقیق آنها نیز کمک می کنند.


مشاغل و شرکت ها داده های مشتری و وضعیت ارتباط ، کسب و کار اینترنتی بازخورد ، نظرات ، پسندیدن ها ، اشتراک ها ، بررسی ها را در زمان واقعی و سریع دریافت می کنند. در توسعه کسب و کار و سرعت بازاریابی هنگامی که در سطح جهانی رقابت می کنید بسیار مهم است.



 

بازاریابی از طریق ایمیل ، جمع آوری آدرس های ایمیل ، پیگیری رفتارهای کاربران ، بازدید از صفحه ، صفحات فرود چند نمونه از مواردی است که صاحبان مشاغل با استفاده از اینترنت برای سرعت بخشیدن به عملکرد و دقت در روند توسعه کسب و کار ، از مزایایی بهره مند می شوند. بدون استفاده از اینترنت در تجارت ، امروزه رشد تجارت و کسب سود غیرممکن است.


مرتبط: موارد استفاده از نرم افزار ویدئو کنفرانس در مشاغل شما


با استفاده از اینترنت و آزمایش اهمیت اینترنت در تجارت مهمترین چیزی است که صاحبان مشاغل می توانند امروز آن را یاد بگیرند و تجربه کنند. هر ایده کوچکی می تواند یک تجارت بزرگ برای فردا باشد. گوگل ، فیس بوک ، یوتیوب ، لینک شده ، آمازون ، علی بابا و غیره یکبار ایده ای بیش نبودند اما این صاحبان مشاغل نوآور قدرت فناوری اینترنت را در تجارت اضافه کردند. اکنون می توانید درآمد و رشد آنها را ببینید. به این ترتیب اینترنت به کسب و کارها دامن می زند.


در آینده ، ما نمی توانیم دنیای تجارت را بدون اینترنت تصور کنیم. اینترنت اکنون بصورت خودکار فعالیت های تجاری است. هر کار کوچک و بزرگی با استفاده از اینترنت مانند معاملات مالی ، صورتحساب ، اشتراک داده ، استخدام و غیره انجام می شود.


اینترنت مزیتی برای کارآفرینان جدید ، دانشجویان ، نیروهای کار آنلاین آزاد و معلمان و یا همه است. برای دستیابی به مزایا ، مردم باید راهی را که می توانند به اینترنت برای اتوماتیک کردن کارهای دستی روزانه اضافه کنند ، درک کنند. تقریباً همه موجودات زنده و حتی برخی موجودات غیر زنده (فکر می کنیم هوش مصنوعی) در اینترنت هستند.



 

مزایای اینترنت برای تجارت هر روز در حال افزایش است. برنامه های جدید ، وب سایت ها ، برنامه ها ، ابزارهای آموزش آنلاین و گذرگاه های سرگرمی و زمانی روزانه در اینترنت راه اندازی می شوند. اینترنت در حال حاضر میلیونرها و میلیاردرهای بین 30 تا 40 سال را تشکیل می دهد و تعداد کمی از آنها زیر 30 سال است. به این ترتیب اینترنت روش های تجارت را متحول کرده است.


به طور خلاصه ، عملکرد موفقیت در تجارت در اینترنت ساده است. شما باید روی سه چیز تمرکز کنید:


1) برای قدرتمند کردن تجارت خود می توانید از چه نوع فناوری استفاده کنید؟


2) واقعا چه نوع دانش برای شما و کارمندانتان مهم است؟


3) چقدر برای کدام محصول ارزش می دهید و می گیرید و چگونه می توانید هزینه را کاهش دهید؟


بدون استفاده از برنامه های اینترنتی ، سیستم عامل های بازاریابی و تبلیغات ، ارتباطات و ابزارهای پشتیبانی مشتری نمی توانید مشاغل موفقی ایجاد کنید. این همان چیزی است که ما درباره اهمیت اینترنت در تجارت فکر می کنیم.

source


[ بازدید : 69 ]

کار در منزل در زمان کرونا ویروس

دوشنبه 16 فروردين 1400
1:16
میلاد حیدری

3- ساعات کاری کاملاً مشخص را رعایت کنید
همانطور که فضای کاری فیزیکی خود را تعیین و تفکیک می کنید ، باید درمورد زمان کار و شفافیت خود نیز بدانید. اگر به ساعات عادی خود پایبند باشید ، بهترین کار خود را انجام خواهید داد و آماده ترین کار برای بازگشت به دفتر خواهید بود. بعلاوه ، اگر نقش شما مشارکتی است ، در یک برنامه مشابه با همکاران کار در منزل خود هستید ، همه چیز را بسیار راحت تر می کند.

یوروفسکی می گوید: "بزرگترین تفاوت بین کار در خانه و کار در دفتر کار این است که شما مسئول محیط خود هستید و باید مانند یک کارمند با خود رفتار کنید." این به این معنی است که خود را مسئول بدانید ، اما همچنین باید تشخیص دهید که کافی است ، همانطور که یک مدیر خوب ممکن است. "اگر احساس کردید که خودتان ساعت کاری خود را تمدید کرده اید زیرا شب کاری انجام نمی دهید ... به خود بگویید وقت آن است که کار را کنار بگذارید ، شارژ کنید و فردا را با ذهنی تازه شروع کنید. کار صبح خواهد بود. "

اگر با افراد دیگر زندگی می کنید ، این جدایی بسیار مهمتر است. برای تعیین مرزها با افرادی که با آنها زندگی می کنید ارتباط برقرار کنید تا بتوانید حواس پرتی ها را در طول روز کاهش دهید - و سپس ارتباط آنها را قطع کرده و به آنها توجه کامل کنید. داشتن زمان و مکان جداگانه برای کار به شما امکان حضور بیشتر در زندگی خانه خود را می دهد.

بیشتر بخوانید بله ، در طول COVID-19 هنوز باید وقت خود را تعطیل کنید - در اینجا نحوه استفاده بهینه از آن وجود دارد
4. ایجاد انتقال در کار (و خارج از آن)
رفت و آمد صبحگاهی شما نه تنها شما را به کار سوق می دهد - از یک مکان فیزیکی به مکان دیگر - بلکه به مغز شما نیز فرصت می دهد تا خود را برای کار آماده کند. فقط به این دلیل که شما در سفر نیستید به این معنی نیست که باید روزمره های معادل آن را تهیه کنید تا بتوانید روز کاری خود را راحت کنید.

شاید شما معمولاً هنگام رفت و آمد خود موسیقی بخوانید یا به آن گوش دهید. می توانید این کار را در خانه انجام دهید. یا شاید بتوانید مدتی را با حیوان خانگی یا عزیزتان سپری کنید. حتی می توانید در یک تمرین تمرین کنید (ترجیحاً در خانه به دلیل ویروس کرونا است ، اما ببینید در زندگی شما چه چیزی توصیه می شود) یا مدتی را به یک سرگرمی اختصاص دهید (با توجه به توصیه های بهداشتی که در آن هستید ، دوباره مطمئن شوید که مناسب است).

در انتهای دیگر روز ، رفت و آمد شب برعکس عمل می کند. "مسافران مسافرتی معمولاً زمانی را که در اتومبیل یا قطار دارند برای پایین آمدن از یک روز کاری شلوغ و آماده سازی ذهنی خود برای کارهای شبانه امری بدیهی می دانند." یوروفسکی می گوید. به طور کلی ، شما نمی خواهید یک سخنرانی بزرگ را درست درست کنید تا شام یا کارهای خانه را انجام دهید. اگر بخواهید مستقیم بپرید ، "مغز شما وقت ندارد دکمه تنظیم مجدد را فشار دهد ، که باعث می شود هنگام بازگشت به زندگی شخصی خود ، حضور کمتری داشته باشید."

چیزی به خودتان بدهید که پایان کار را نشان دهد و به عنوان یک بافر عمل کند. وقتی از خانه کار می کردم ، عادت کردم که به محض انجام کار روزانه سگم را به پیاده روی طولانی برسانم. این به من کمک کرد تا با چیزی جسمی و سرگرم کننده از حالت فشرده خارج شوم ، و این عادت به خودی خود اجرا می شود زیرا سگ من وقتی زمان رفتن است جلوی درب دراز می کشد یا اگر خیلی طول می کشد به دنبال من می آید.



5- اخبار - یا هر چیز دیگری را بیش از حد مجذوب خود نکنید
حواس پرتی یکی از چالش های بزرگ پیش روی افرادی است که از خانه کار می کنند - به ویژه افرادی که عادت ندارند. برگر می گوید: "خانه شما درست روبروی شماست." این بدان معناست که هر آنچه که معمولاً به فکر رسیدن به خانه بعد از کار هستید اکنون با شماست. منحرف شدن انسان است. اما باید مراقب باشید که چقدر به خودتان حواس پرت می شود.

شما احتمالاً در طول روز در دفتر چند وقت استراحت می کنید و انجام این کار در خانه هم خوب است. استفاده از آن زمان برای انداختن لباسهای شسته شده مشکلی نیست ، اما سعی کنید ترتیب کار جدید خود را فرصتی برای تمیز کردن کمد یا هر چیز دیگری که باعث تمرکز مداوم شما می شود ، نکنید.

در حال حاضر ، یکی از بزرگترین حواس پرتی ها اخبار است. و اگر به دلیل ویروس جدید کرونا از راه دور کار می کنید ، بررسی بروزرسانی های COVID-19 در ذهن شما خواهد بود. البته خوب است که مطلع باشید ، اما به راحتی می توانید خود را به یک وضعیت آشفته و مضطرب تبدیل کنید.

پیشنهاد می کنم برای هر وقفه ای تایمر تعیین کنید. شما نمی خواهید خیلی غوطه ور شوید و فراموش کنید که در کل کار هستید. اگر کسی هستید که مستعد ابتلا به حواس پرتی است هر زمان که اخطار اخطار دریافت می کنید ، اعلان های خود را نیز در طول روز کاری خاموش کنید. اخبار بعد از ساعت 5 بعد از ظهر همچنان در دسترس خواهد بود

[ بازدید : 77 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به bestit است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت aramblog.ir
ساخت وبلاگ
خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]